dmalverde Baby

Изложител: dmБългария

Зад името alverdeNaturkosmetik стои чиста натурална козметика, която не съдържа синтетични ароматни вещества, оцветители и консерванти. Чрез използването на висококачествени природни съставки, минерални пигменти и естествени цветове е постигната оптимална поносимост към кожата. Заради произхода си натуралната козметика е особено подходяща за чувствителна кожа, тъй като предизвиква сравнително по-малко алергии и кожни раздразнения. Линията продукти alverdeBaby предлага специално разработени продукти за най-малките.

dmмарката alverde постоянно се сблъсква с предизвикателството да въвежда и развива високоефективни продукти за грижа за особено нежната бебешка кожа.Внимателно разработените формули с билкови съставки присъстват в серията аlverdeBaby с нейните продукти - душ-гел и лосион за тяло, шампоан и кремове за най-малките.

dmdrogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 13 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата (23.08.2018) филиалната мрежа се състои от 72 магазина в 25 града в страната, а служителите на компанията са почти 700. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 дрогерийни стоки като изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 23 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.