dmBio

Изложител: dmБългария

Подбрани със специално внимание, отгледани с любов към природата и грижа за здравето, хранителни био продукти на dm марката dmBioмогат да бъдат открити във всички dmмагазини в страната. Вслушахмесе в нуждите на нашитеклиенти, задапредложимпонещозавсеки – кактотрадиционнипродуктикатокус-кус, булгур и ябълковопюре, така и такива, коитонесъдържатглутен, фруктоза и лактозакатоамарант, киноа и ядковомляко.dmBio предлага разнообразие и за най-малките - плодове, зърнени храни, зеленчуци, риба и месо!Суровините подлежат на още по-строги изисквания от тези на европейското законодателство за биологично производство. Всички рецепти при dmBio детските храни изключват допълнителни вещества като захар, сол и аромати. В плодовите пюрета са 100% пюрирани био плодове, без плодови концентрати. Бебешките храни на dmBio са предназначени за бебета от четиримесечна възраст нагоре.

dmdrogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 13 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата (23.08.2018) филиалната мрежа се състои от 72 магазина в 25 града в страната, а служителите на компанията са почти 700. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 дрогерийни стоки като изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 23 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.